Er vist ikke helt i slaget

Det må virkelig være ny rekord for meg. I dag våknet jeg kl. 04.00 og har ikke fått sovet siden. Til slutt fant jeg ut at det var ikke noe poeng i å prøve lengre så når gubben skulle stå opp så gjorde jeg det også. Vel, nå har jeg hvertfall fått satt på en klesvask og tenkte jeg skulle få i meg litt frokost før jeg blir skikkelig svimmel. Det har virkelig ikke vært noen lette dager nå, men det går vel over. Altså, det er jo ikke akkurat rart at jeg er helt utslitt når jeg ikke får nok/skikkelig søvn. Hvem som helst hadde følt seg utslitt etter noen dager med dette hva-jeg-nå-skal-kalle-det. I går våknet jeg med skikkelig kvalme/halsbrann og i dag er det litt av det samme. I tillegg til hoftene mine som verker helt grusomt og ei nese som ikke vil slutte å renne. I tillegg har jeg litt småvondt i hodet. Yeay! Dette kommer til å bli en skikkelig bra dag altså… or not! Blir nok tidlig i seng i dag om jeg ikke får sove litt på dagen… vi får se. Akkurat nå ville jeg gjort nesten hva som helst for å få søvn.

Dette må gjøres i dag
Jeg må i butikken og kjøpe melk, rømme og litt sånt forskjellig. Jeg skal også få postet en pakke. Så vil jeg prøve å få vasket en god del klær i dag, men vi får se hvordan formen er utover dagen. Jeg skulle også ha trent litt i dag, men det får jeg se om jeg orker. Jeg må hvertfall få lagd noe middag. Så tenker jeg det blir å slappe av i sofaen foran tven vis formen ikke blir bedre.

I dag får jeg leve akkurat nå og ikke tenke så mye på hva som skjer og hva jeg burde ha fått gjort. Bedre å gjøre litt og se hvor langt jeg kommer. Så får jeg heller være fornøyd med innsatsen og vite at jeg har gjort mitt beste i dag.

Men før noe som helst annet så skal jeg ha litt frokost. Jeg er skrubbsulten!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg