Hektisk i dag gitt

Jeg har hatt en god del å gjøre i dag så jeg tenker at det blogginnlegget om sminke må forskyves til i morgen. Det er en god del tid som går til å ta bilder og det har jeg rett og slett ikke hatt tid til i dag.

Nå skal jeg bare slappe av litt på sofaen og så skal jeg sette på en vask. Det er mer enn nok klær som må vaskes, men alle som bor for seg selv vet jo hvordan det er med klesvask. Om man ikke tar det regelmessig så hoper det seg opp og man ser ingen ende til slutt. Heldigvis er det ikke fult så ille her enda. Man får ta det mens man kan og orker. I dag har jeg holdt på siden jeg stod opp og det har blitt gjort masse, men det er alltid mye som gjenstår. Jeg føler at man aldri kan bli helt ferdig.

Jeg syns jo det skal se ut som at det bor noen her, men ikke at det bor to grisete 5 åringer. Det finnes en mellomting. Så da får man stå på og gjøre mest mulig så man kanskje blir ferdig før jul. Ja, det er faktisk litt sånn det føles. Er det bare jeg som har det sånn eller er det noen som kjenner seg igjen i dette?

Jeg var forresten ute i drivhuset og melonplanten får bare flere og flere av disse søte små gule blomstene. Det ser jo utrolig nydelig ut, men jeg ser fortsatt ikke noe tegn tik meloner på planten. Blir det eller blir det ikke melon på planten i år? Det lurer jeg på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg