Noen ord før jeg tar kvelden

Morgendagens gjøremål
1. Sette på en klesvask så den kan gå mens jeg får gjort noe annet
2. Trene litt
3. Blogginnlegg der jeg viser der all min sminke og mine favoritter blant dem.
4. Holde på i gangen med hobbytingene mine og prøve å rydde litt i rotet
5. Gå en tur og få tatt noen fine bilder

Det blir en god del på timeplanen i morgen for å prøve å holde meg litt mer i aktivitet og tenke på noe annet enn mat og økonomi. Jeg har brukt ganske mye av min tid på å tenke ut hvordan jeg skal få inn mer penger og hva fremtiden min skal bestå av. Jeg vil jo ikke gå hjemme og ikke bidra til noe særlig. Jeg får jo ikke inn så mye penger og det sliter jo på meg. Jeg vill jo ikke ha det sånn resten av livet.

Men nå må jeg prøve å tenke på noe annet. Det er ikke sunt å sitte her og tenke på det dag ut og dag inn, søke på jobber og føle at man ikke kommer noen vei. Jeg vil ha barn og det krever en stabil inntekt og det må vi bare klare å løse på en eller annen måte.

…som dere ser så er det umulig for meg å IKKE tenke på fremtidens økonomi. Jeg får vel bare prøve å sove litt i stedenfor…

Og med et bilde fra vintern 2016 sier jeg natta.

Så er det på’n igjen i morgen. Jeg kjenner faktisk jeg blir sliten bare av tanken. På tide å gjøre en innsats selvom man føler at man ikke orker… japp, det blir en sånn dag i morgen.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg