Dette har jeg ønsket å blogge om

Grønnsaksplantene ute er langt fra ferdige og har lyst til å gjøre en siste innsats før vinteren.

Dette skjer i drivhuset akkurat nå
Melonplanten har fått flere blomster og den har faktisk vokst en god del siden sist. Den har heller ingen tegn på at den ikke trives så det er jo fantastisk. Kanskje vi får se en honningmelon i høst. Det ville vært utrolig moro! Drueplanten er blitt større, men det blir nok ikke noe tegn på druer i år. Forhåpentligvis klarer den seg bra i drivhuset igjennom vinteren. Agurk og tomatplantene takker snart for seg, men de har virkelig gitt mye av seg selv i år så jeg er veldig fornøyd med det.

Bilder av honningmelonplanten

Bilde av agurk og tomatplantene

Det var ute, men inne ligger det mye å venter. Her har jeg sådd masse forskjellig. Desverre har jeg helt mistet helt hva som er hva på noe av det så det blir jo spennende!

Spirer og gror inne
Det er spesielt 3 spirer jeg gjerne vil vise dere. De var så små da jeg viste dere de siste, men nå har de vokst seg store og de syns mye bedre. Jeg aner ikke hva det er, men jeg håper det er sitron/lime/appelsin. Vis det ikke er noen av de jeg nevnte så håper jeg det er morell. Det er litt vanskelig å se det når de er såpass små, men om dere vet hva det er eller tror dere vet det så si i fra.

Bilder av spirene

Jeg syns det er stilig uansett hva det måtte være jeg da. Bare det at de spirer og trives er bra nok for meg. Så får det være et mysterium til de evt. får frukt. Men jeg skulle jo så klart ønske jeg viste hva det var….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg