I dag blir det…

Planer for dagen
I dag blir det å dra på fyllinga siden gubben ikke kom hjem før på kvelden i går. Han var med på lillesøstra hans sin første skoledag. Som tiden flyr. Hun har faktisk begynt på skolen alt! Men i dag skal vi få tømt hengern. Akkurat nå har vi fått spist frokost og slapper av litt foran tven. Her ser vi på Lars Monsen på tur for fyllinga åpner jo ikke før kl. 12. Vi har god tid til å slappe av på med andre ord. Videre i dag skal vel gubben drive med sitt og jeg får vel ta litt klesvask og litt sånt. I tillegg til at jeg har et innlegg i bakhodet som jeg gleder meg til å skrive. Det kommer i løpet av dagen.

I tillegg vurderer jeg å bake kake, men jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal lage eller om jeg skal det. Vi får se hva det blir til og om vi har de tingene vi trenger for å lage en god kake. Vi får se hva det blir til.

Har dere noen forslag til hvordan kake jeg kan lage?
Kom gjerne med forslag!

4 kommentarer
    1. Skolestart er en stor forandring i livet.. <3 Så koselig bilde med blomst å greier... Lykke til med søppeltømming og kakebakst <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg