Dette skjer i dag

Ja, da var det en ny uke og dagene ser ut til å bli kaldere og kaldere. Det går enormt raskt mot vinteren og jeg er sååå ikke klar for kulde nå igjen. Så hva gjør man når man ikke er klar for vinter? Jo, man bruker de siste dagene med sol så godt man bare kan. Også må jeg jo prøve å komme i gang med treningen sånn som jeg var før. Det verste jeg vet er å trene litt nå og litt da så nå får jeg snart komme meg opp av sofaen og trene. Det er jo tross alt en ny uke med blanke ark og fargestifter til.

Hva skjer i dag?
Altså, åpenbart skal jeg trene etter frokost. Det blir oppvarming på tredemølla og så noen øvelser med vekter. Etter det tenkte jeg å ta noen øvelser uten vekter og helt til slutt bruker jeg abdore twist. Etter trening skal jeg hoppe i dusjen og så skal jeg sjekke/rydde/ordne i drivhuset og se i uteplassen og blomsterbedet. Jeg så nemlig den katten som pleier å snike rundt her. Den bar på noe som så ut som en fugl, ut av hagen våres. Så da kan det være lurt å ta en titt i hagen. Vi har jo alt sett dø mus som ligger i hagen så det er jo ikke noe nytt… etter å ha ajekket hagen så skal jeg og gubben muligens på fyllinga om han ikke har andre planer. Det er ganske mye sand som skal dumpes. Etter det blir det betasuppe til middag og så vet jeg ikke hva som skjer.

Da er dagen planlagt og jeg er faktisk klar for litt trening, men først må kroppen ha noe mat så den har noe å jobbe med. Jeg syns det er utrolig viktig å spise før man trener. Jeg var på hokksund rehablitering og der var det et utrolig flott system. Frokosten ble servert, så var det trening og veileding osv. Så var det middag. Etter middagen kunne man velge om man skulle trene eller slappe av. Så ble dagen avsluttet med kveldsmat. Det var faktisk utrolig spennende og hadde jeg vært der på nytt så ville jeg gitt 150%. Dette er jo noen år siden (da jeg hadde myye vondt og var lat) og jeg går faktisk rundt å tenker på vis jeg hadde gjort mitt aller beste der inne så ville jeg kanskje ikke sittet her i dag og håpet på en jobb, men faktisk vært i jobb som alle andre. Det er derfor jeg setter så utrolig stort fokus på helse og ikke på vekt og utseende. Det finnes viktigere ting i livet enn å se pen ut. Drømmen for de fleste bloggere er jo å bli toppblogger og tjene penger på bloggen, men jeg vurderer faktisk å ta opp utdannelsen min og prøve å få fagbrevet som konditor. Så da er det bare å trene og holde seg i form så kanskje man kan få oppfylt den drømmen. Så da er det bare å få i seg frokost og begynne å trene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg