Tom for energi…

Nå er det ikke mye energi igjen i kroppen min så jeg tenkte jeg skulle legge meg i senga å slappe av litt. Det er jo fortsatt ganske tidlig å gå å legge seg på en lørdag, men å sitte alene på en lørdag er kjedelig. Så hvorfor ikke slappe helt av og prøve å få litt mer energi til i morgen. Nå er det mest på grunn av været skifter at jeg sliter med å holde energinivået oppe, men litt ekstra hvile har hvertfall ikke skadet noen. Jeg har hvertfall fått ryddet en del om ikke noe annet. Nå håper jeg egentlig bare at jeg får litt ekstra energi så jeg kan gjøre litt til. Årstider er fint på bilder, men ikke bra for meg. Først var jeg så  sjuk at jeg nesten ikke fikk puste med munnen og etter det har jeg bare følt at energinivået har blitt lavere og lavere. Jeg klarer jo å gjøre ting i huset, men jeg beveger meg minst mulig ut av huset. Bare å snakke med andre mennesker er slitsomt. Når man ikke er i form så blir den sosiale angsten myye verre å takle. Så da blir det senga på meg nå frem til gubben kommer hjem. Sofaen hjelper ikke, jeg må slappe skikkelig av.

Litt som hunden min som nestemn sovnet på armen min da vi så på film i stad. Det var så lite å se på tven så da satt jeg liksågodt på en film. Og sover ikke hunden på armen min så sover han rett bak beina mine. Han er aldri langt unna. Går jeg på do så steller han seg i gangen og venter. Når jeg går tilbake til sofaen så løper han etter. Det er en som er veldig glad i matmor og som ikke liker å være alene. Han er rett og slett avhengig av både meg og gubben. Det er ikke noe problem å ha hunden hos mamma, men alene i huset er ikke kult! Han er søt da!

Han elsker å ligge på ryggen med beina til hver side. Han er et skikkelig sofadyr! Han klarer og liker så klart å gå lange turer også. Det er aldri noe problem å ha han med på langtur, men han elsker sofaen like høyt.

Men nå skal jeg prøve å slappe litt av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg