Finnes ikke noe vakrere

Planen var å bevege på seg og få gjort litt i dag. Ting pleier jo å være enklere når gubben ikke er hjemme. I dag skulle han nemlig være hos foreldra og hjelpe faren med noe bilgreier så da hadde jeg sjansen til å gjøre litt. Det startet ikke akkurat veldig bra. Jeg fikk ikke gjort stort da jeg tenkte det, men så plutselig så det pang og jeg fikk ryddet en god del. Jeg har vært litt lei av alle boksene og pottene med frø/små spirer som har okkupert hele stuevinduet. Når jeg blir lei nok så gjør jeg noe med det og siden vi ikke er så mye i den andre siden av stua så satt jeg mesteparten bort dit. Det som er så deilig er at nå har vi alt på et sted (alt smått hvertfall). Nektarintreet (kvisten) står fortsatt i det store vinduet og det skal den få lov til. Også må man jo ha blomster i vinduet. Det ble faktisk utrolig fint, men ikke ta mitt ord for det. Bare se selv!

Så godt å få litt luft mellom hver plante og pynteting. Jeg liker ikke når det blir for mye i vinduet, men noe må man jo ha. I mitt tilfelle finnes det ikke noe bedre enn blomster. Hadde jeg fått blomster til bursdagen min så hadde jeg blitt kjempe glad. Faktisk er det alt jeg ønsker meg. Blomster er det vakreste som finnes. Enten det er bukett eller potteblomst så er det mye mer koselig enn noe annet jeg kan komme på. Ja, vis man ser bort i fra londontur da. Men jeg kjenner ingen som har SÅ god råd at de hadde hatt mulighet til å spandere en sånn tur. Dessuten må den personen være gal om én hadde brukt så mye penger på en bursdagsgave. Nei, blomster er tingen. Man kan aldri velge feil om man kjøper blomster (til noen som liker blomster sånn som meg). Man får heller aldri nok av dem. De kan jo stå nesten hvor som helst i huset og kommer i alle farger og størrelser. DEN PERFEKTE GAVEN!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg