Se så nydelig

Gårsdagen
I går ble det å handle litt siden vi verken hadde melk, brød eller taffel (vann med kullsyre og smak). Det blir jo alltid litt ekstra når man er i butikken og gårsdagens tur ble ingent unntak. Jeg kjøpte meg nemlig en potterose til 29,-. De var så nydelige så jeg måtte bare ha en. Heldigvis hadde jeg litt ekstra penger så da var det jo ikke noe problem. Roser er så utrolig flotte og kommer i så mange fine farger, men denne gangen hadde jeg lyst på røde roser så da ble det de røde. Er ikke dem nydelige så vet ikke jeg.

Den har ikke fått en potte enda, men det skal jeg få ordnet i dag. Jeg har ikke helt bestemt meg om den skal stå på stuebordet eller på benken, men jeg får se hvor den blir finest. I verstefall kan jeg jo bare ha med noen av de andre blomstene opp så det blir bedre plass i stua. Jeg har jo vurdert å ha noe blomster på rommet.

Dagen i dag
Som i går er det skikkelig mørke skyer og kaldt så det blir vel regn. Så dagen i dag blir nok rydding, vasking og så skal jeg slappe av litt foran tven i kveld. I tillegg til dagens middag som må lages; pizzasnurrer. Eneste grunnen til denne middagen er fordi spar hadde tilbud på pizzabunn og den er såpass tynn så hvorfor ikke lage noe skikkelig digg ut av det? Det er jo tross alt lørdag så det er lov til å kose seg og det skal jeg jammen gjøre også. Jeg kjøpte litt smågodt og vi hadde potetgull så nå er det bare å vente på at kvelden skal komme. Men først må jeg gjøre litt. Jeg kan ikke spise usunt i kveld vis jeg ikke har bevegd på meg. Det er første regelen min i å gå ned. 1 uke med aktivitet er verdt 1 kosedag! Ganske kjekk regel det (om jeg klarer å følge den).

Hva skal dere gjøre i helgen?

4 kommentarer
    1. Så utrolig fint blomst 🙂 Roser er helt nydelige <3 I dag vet jeg ikke helt hva vi skal gjøre. Skulle malt huset utvendig , men det går ikke når det er dårlig vær. Det er absolutt lov å kose seg 🙂 Ønsker deg en flott dag og nyt lørdagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg