God morgen

Det er så rart. Med en gang det blir kaldere så slutter kroppen å virke. I går blåste det skikkelig og det var ikke akkurat varmt. Så i dag tar kroppen min igjen med å verke i alle ledd. Nå har jeg vært fin så lenge også skal kroppen plutselig bestemme seg for å gå tilbake til dette. Jeg har jobbet for hardt til at dette kan skje. Jeg har gått ned 9.1kg  i år og jeg nekter å legge på meg dem igjen, men hva skal jeg gjøre når kroppen er helt slapp og verker overalt?

Jeg får vel bare skippe treningen i dag og heller prøve å gjøre litt hjemme/ute. Hunden vil jo også ut av og til så da får jeg vel gjøre mitt beste i dag og håpe at ting er bedre i morgen.

Alt som går igjennom hodet er “du kan ikke legge på deg, du har jobbet for hardt”. Nå er det jo ikke lenge siden jeg stod opp og ting kan jo forandre seg i løpet av dagen også. Jeg får vel bare vente å se hva som skjer.

Men jeg må jo skryte av meg selv også da. Denne uka har jeg nemlig klart å spise 3 ganger om dagen (frokost, middag og kveldsmat), som regel har det bare vært middag og noe surr på kvelden. Jeg begynner virkelig å snu hele rytmen. Jeg er veldig stolt av meg selv. Det krevde utrolig mye å klare å få i meg mat på morgenen, men det er jo dagens viktigste måltid. Orker man ikke så mye så kan man hvertfall spise noe. Noen ganger blir det å knaske tomater eller ta en yoghurt, mens andre ganger blir det brødskive. Jeg tenkter at så lenge man får i seg noe og drikker rikelig i løpet av dagen så har hvertfall kroppen noe å jobbe med. Jeg skal aldri skippe frokost igjen for det gjør virkelig dagen lettere for både meg og kroppen min.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg