Plan for morgendagen

Da tikker klokka mot neste dag og jeg tenker å komme meg i seng litt tidligere enn vanlig. Det har vært litt sent den siste tiden og det er jo ikke bra. Så da får man prøve å gjøre noe med det. Vel, er jo ikke akkurat

Hva syns du om dagen i dag?
Dagen i dag har vært grei nok den, men jeg syns det var litt kjipt at jeg ikke fikk ryddet gangen. Jeg kunne også fått tid til å trene litt, men det gjorde jeg ikke. Jeg er nok litt sliten etter ferien enda selvom jeg prøver å få meg til å tro noe annet. Men jeg tok meg tid til å se på en film og slappe av så i morgen får jeg vel komme meg bort fra latsiden og trene litt. Det hjelper ikke å sitte på sofaen (ikke at jeg gjør det så mye) om man skal komme i form. Man må alltid være i aktivitet og bruke dagen fornuftig.

Hva skjer i morgen?
I morgen får jeg rydde litt til i gangen, sette på en klesvask og trene litt. Når gubben kommer hjem så skal jeg lage middag (wok med nudler) og så får jeg rydde og tørke støv på badet.

Da har jeg hvertfall en plan på hva som må gjøres. Jeg syns det er greit å legge en plan om kvelden og få gjort litt husarbeid hver dag sånn at det ikke hoper seg opp i løpet av uka.

Hvordan liker dere å gjøre husarbeidet? Alt på en dag, ta litt etter litt eller ta det når du har tid og ork?

Nei nå får jeg vel komme meg i seng så jeg faktisk er uthvilt til i morgen. Kanskje jeg faktisk får gjort en god del før gubben er hjemme fra jobb!

God natt alle dere flotte lesere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg