Gol camping

Selvom man er tett i halsen så kan man ikke være sur og lei. Vi har kommet frem til campingplassen og skal nyte noen dager her med pappa. Han har dratt for å hente søstern min så vi får se hvordan det går i forhold til henne. Vi skal dra på søndag så da får vi prøve å få mest mulig ut av dagene her. Det var vist snakk om å svippe innom blåfjell på vei hjem også så ferien er absolutt ikke over. Vi har så vidt begynt! Her skal vi kose oss med god mat og godt selskap. For selvom det regner så finnes det alltids noe å gjøre. Her ligger det brettspill til og med. Nei, jeg tror dette blir et flott opphold med mye moro. Jeg har til og med klart å sove litt. Gubben derimot har måtte ligge å høre på meg som nesten ikke får puste. Det er som en fløyte i halsen. Men til slutt fikk også han sove. Stakkars mann som må høre på det når han skal sove.

Nå venter vi egentlig bare på pappa og søstern min. Jeg må ha hostesaft før jeg blir gal av fløytelyden.

Men nå har vi hvertfall fått bekreftet at pappa har kjørt fra mamma og er på vei oppover. Da er de vel her om et par timer. I mellomtiden ligger jeg rett ut på sofaen og nyter stillheten. Heldigvis er dagen bedre enn kvelden og natta. Nå kan jeg hvertfall puste. Nei, må nok ha litt hostesaft ja.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg