Hardangervidda

Nå sitter vi i bilen og slapper av etter å ha hatt flere stopp der jeg har tatt noen bilder og gubben har tatt noen bilder. Nå ble det full stopp siden det pøser ned og vi har uansett kjørt ganske lenge. Jeg er ikke veldig glad i å sitte i en bil når det pøser ned og man nesten ikke ser noe. Jeg vet jo gubben er flink sjåfør, men heldigvis er han også en flink lytter og har stoppet ved siden av en demning. Her ser det ut som vi blir en stund. Vi hadde tatt med telt, men om det blir å telte her vet jeg ikke. Men nå skal dere få se litt bilder fra etter at vi hadde kjørt fra Flå. Nå tar vi egentlig hele turen på sparket og nyter naturens utsikt her på fjellet.

I Geilo fant vi en diger spark som stod til utstilling midt på plenen. Vi måtte jo så klart få med oss den. Hvordan vi fant den? Vel, jeg satt å så på pokemon go og kikket på pokestoppene. Plutselig kom denne opp på bildet og jeg så ut. Jammen var det en diger spark midt på plenen. Jeg sitter jo ikke å spiller pokemon go hele veien, men når vi kom til geilo så fant vi dette bygget.

Det viste seg å være en pokegym så da hadde jeg pokemon go oppe i 2 minutter.

Like ved her vi sitter i bilen nå så var det et stort vann. Det var synd jeg ikke fikk samme fargen på vannet på bildet som jeg så det selv. Det var grønt. Det var så utrolig vakkert!

Og hvilken bakgrunn til en selfie er vel bedre enn den flotte norske naturen?

Så da har vi kommet oss til hardangervidda i dag da. Hva som skjer nå er uvist, men det er jo både moro og spennende når man ikke vet hvor turen fører oss videre. Nå har vi sett utrolig mye på dagens kjøretur så da er det vel bare å nyte kvelden i bilen og håpe at regnet stopper for nå må jeg på do…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg