Frokost i paradis

Dagen i dag begynte helt fantastisk. Det er perfekt temperatur ute og jeg føler meg mye bedre i dag enn det jeg gjorde i går. Så i dag blir det å jobbe litt i hagen og dra på fyllinga med noe sand som er gravd opp fra rundt huset. Men før vi setter i gang med det så ville jeg bare skrive litt om hvor koselig det har vært å sitte i uteplassen og spise frokost. Ting smaker virkelig mye bedre ute. Så i morgen blir det å sitte her igjen. Frisk luft, duften av blomster og lyden av fontenen i dammen. Det er så koselig og avslappende.

Og hva smaker vel bedre til frokost enn grove rundstykker med italiensk salat og skinke? Vel, akkurat i dag smakte det hvertfall utrolig godt.

Så nå er jeg mett og klar for å grave sand oppi hengern så vi kan dra på fyllinga.

Hva skjer hos dere flotte lesere i dag?

4 kommentarer

Siste innlegg