Dagen derpå

Da vil jeg takke venninna mi og søstern min for en koselig lørdagskveld. Desverre ble det sånn at søstern min ikke var helt i form så hun ble hentet av mamma ved midnatt, men jeg tror hun hadde det fint. Det ble nå en liten feiring og hun fikk en minnebok jeg hadde lagd til bursdagsgave. Vi drakk litt, hadde mye moro, hørte på musikk og spilte "jeg har aldri…". Vi spiste pølser og venninna mi tok seg en løpetur nedi gata her bare fordi… ingen vet hvorfor! Men søstern min syns det var veldig morsomt og lo seg nesten halvt i hjel. Jeg tror heller ikke jeg har ledd så mye på leeeenge! Kanskje neste gang får jeg med dem på byen også.

Jeg får ikke hodepine eller blir kvalm, men jeg kjenner det blir lenge til neste gang. Så mye støy og bråk om natta er ikke noe jeg er vant til. Men jeg er glad for at det ble en fin kveld med mye moro. Neste gang får vi håpe søstern min er i bedre form. Stakkars henne! Det er ikke greit med alle disse smertene og alt mulig som følger med den angsten. Nå får vi håpe ting går hennes vei for en gang skyld. Hun fortjener mange gode dager fremover etter alt hun har vært igjennom!

Vi får vel bare krysse fingrene og håpe. Det er ikke så mye annet man får gjort.

Dagen i dag begynte vel sånn passe. Venninna mi overnatta her og sov ganske lenge så jeg og gubben var ute med hunden og i drivhuset. Når hun våknet så spiste vi frokost og snakket sammen litt før hun måtte hjem. Da gikk jeg ut og slappet litt av i drivhuset, så litt rundt på planter og blomster før jeg lagde pannekaker. Jeg og gubben satt ute i uteplassen. Jeg vet ikke om det var det å sitte der ute eller om jeg bare hadde lagd noen sykt gode pannekaker denne gangen, men nå smakte det viiirkelig godt med pannekaker!

Nå blir det vel egentlig bare å slappe av, kanskje se på en film eller noe. Jeg skal i allefall ikke gjøre så masse i dag for jeg er ganske utslitt.

Men for å være ærlig så tror jeg venninna mi slet mest med "dagen derpå". Hun kom så vidt opp fra sofaen og fikk slept seg bortover gulvet og til badet.

Ikke alle takler alkohol like bra.

Nei, men jeg får finne meg til rette i sofaen og slappe av litt. Jeg får heller lade opp til morgendagen.

Tror hunden også vil være glad for en liten pause på sofaen. Var nok ikke greit for han med alt bråket i går heller.

"hm… kanskje jeg var hund i mitt forrige liv?" Hehe

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg