Skål da folkens

På dager som denne er det greit å kunne slappe av og bare nyte et par glass vin, men nå er ikke jeg veldig glad i vin så jeg tenkte jeg skulle lage noen smoothie med alkohol i stedenfor. Jeg og gubben var å kjøpte diverse frosne frukt her om dagen og jeg gleder meg til å prøve. Eller så blir det cider og et par shots.

Akkurat nå prøver jeg bare å slappe av før søstern kommer. Jeg er egentlig helt utslitt. Så dette kan jo bli spennende å se hvor ender. Jeg tror jeg skal ta meg en kald cider før dem kommer.

Det er i allefall klart for en koselig lørdagskveld. Jeg har hatt så mye cider og greier stående i så lang tid så det er virkelig på tide å begynne å drikke det. Jeg drikker jo sånn 1 gang i året så i dag blir det årets party. Hva er vel bedre enn søsterns 18 års dag??

Men å drikke seg så full at du ikke husker noe det gidder jeg ikke. Ha vondt i hodet og spy utover hele er ikke min stil. Jeg har aldri skjønt hvorfor “noen” velger å drikke så mye. Det er jo bortkastet penger. Du kaster opp alt du har drukket, du husker ingenting og har helt klart gjort noe du kommer til å angre på. Seriøst!? Er det virkelig verdt det!? Nei, jeg liker å feste med måte. Og med feste med måte mener jeg å drikke meg brisen g stoppe mens leken er god. Hva andre gjør er dems problem.

Når du drikker, hvor mye drikker du da? Og hvorfor?

2 kommentarer
    1. Enig i at det er ganske dumt å drikke så mye at kvelden forsvinner fra minnet.
      Det eneste jeg inntar av alkohol kommer i form av likørsjokolade o.l. men det er ikke nok til å få promille av så vidt jeg vet.
      Synes alkoholholdige drikker egner seg godt som smakstilsetninger i sauser, og desserter.
      Har aldri drukket annet enn for å smake. Synes ikke det er verdt det, særlig når det finnes så mange gode alkoholfrie drikker.

    2. sant nok. og vis man ikke liker alkohol så hvorfor tvinge det i seg? gubben min er avholdsmann. fungerer fint for meg. jeg drekker ikke mye selv så.. men å ta meg et glass på ferie eller på byen går helt greit. ikke noe jeg gjør så ofte, men er jeg ute så drikker jeg (som da er 1 gang i året) hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg