Uteplassen i bilder

Som jeg lovet så skal dere få et innlegg om hvordan uteplassen har blitt, men la oss først se hvordan den var først. For det startet først som en ide i hodet. Vi ønsket oss rett og slett en uteplass som faktisk så fin ut. Så vi fikk tak i noen paller som vi skulle bruke som gulv. Det var jo litt av et prosjekt for å få det rett og fint, men gubben klarte det til slutt. Vi kledde det inn med terrassebord og så fikk vi opp stendere og vegger. Plutselig var alt på plass og nå har vi en helt ny plass å sitte på. Enten det regner, snør eller er solskinn så kan denne plassen brukes! Her ser dere prosessen.

Så begynner den store jobbe for meg, interiør og småstæsh! Vel, jeg er ikke ferdig enda, men det er sånn det ser ut for øyeblikket. Det vill nok bli mer jobbing i morgen. Men jeg er ganske fornøyd med jobben så langt.

Og sånn ser det ut om kvelden med lysene på og solen skrudd av. Jeg elsker stigen mest av alt. Jeg har alltid hatt lyst på stige til å pynte opp med og nå har jeg det. Er det ikke vakkert? Kjerrehjulet er jo så klart nydelig det også. Det henger stødig i taket. Ganske stilig egentlig!

I tillegg til alt dette så har vi fått opp 2 hyller som jeg driver å finner ut hva jeg skal ha i. For øyeblikket er ingen av hyllene ferdig dekorert så da er det ikke så mye å vise der ennå, men jeg har et skikkelig tøft prosjekt på gang som jeg tror kommer til å bli ganske stilig. Jeg har alltid elsket naturen og det inkluderer sjøen. Så den ene hylla skal få fiskegarn (vis jeg finner noe som er litt gammelt) også skal det jeg alt har lagt der være oppå fiskegarnet. Men for øyeblikket ser det ut sånn som på bildet undre siden vi ikke har gammelt fiskegarn.

I tillegg til fiskegarn så vil det være gamle fiskekroker og litt sånn forskjellig. Så da er det vel bare å håpe at man får tak i gammelt fiskegarn da eller så blir ikke dette så fint (som jeg håper det skal bli).

Men nå venter senga.

Håper dere likte det og fikk inspirasjon til å lage noe lignende selv.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg