En ikke så grei dag…

Når man våkner opp med vondt i korsryggen og murringer nederst i magen så vet man at dette blir en skikkelig dårlig dag. Gubben dro for å hente noen hyller som skulle gis bort på finn. Han lurte på om jeg skulle være med og jeg hadde utrolig lyst til det. Desverre ble smertene så ille at jeg ikke orket å dra noe sted. Jeg gikk heller opp å la meg og her har jeg ligget i et par timer. Jeg får ikke sove, jeg er sulten, sliten og lei. Nå vil jeg bare sove og bli kvitt disse smertene som gjør meg gal. Jeg har kjent det i 4 dager nå og begynner å bli lei av å ikke kunne bevege meg uten å få vondt nederst i magen og korsryggen. Håper det er bedre i morgen nå som jeg virkelig har fått full smertehelvete i dag…

Jeg klarte så vidt å være med ut i hagen får å lufte hunden. Det var grusomt! Så i dag vil jeg bare ta det helt med ro og kanskje få sovet litt.

Håper jeg er bedre til gubben er hjemme igjen. Jeg hadde virkelig trengt noen å holde rundt. Han er veldig omtenksom og lar meg alltid få space når jeg har vondt. Det er en veldig god og snill samboer. Ingen kan erstatte han! Jeg vet seriøst ikke hva jeg skulle gjort uten han. Han er livet mitt. Så selvom jeg føler meg veldig alene når jeg ligger i senga med smerter så vet jeg samtidig at jeg er verdens heldigste. Jeg har funnet min bedre halvdel og jeg håper og tror at det vil være oss to for alltid.

Men nå får jeg prøve å sove litt…

2 kommentarer
    1. Uff, grusomt at slike plager må ødelegge dagen. Vet du om “tilstanden” din kommer til å bedres etterhvert?
      Krysser fingrene for bedre dager fremover.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg