Avslappende helg??

I dag hadde jeg ei veldig koselig dame her som skulle kjøpe litt scrappeting. Hun har kjøpt av meg før og bor ikke langt unna. I dag snakket hun om at hun gjerne ville at jeg skulle komme bort til henne en dag. Det hadde jo vært utrolig hyggelig. Når hun har kommet å hentet ting hun har kjøpt så har vi alltid stått å snakket masse. Hun har vist meg hva hun lager også. Det er veldig fint å ha henne på besøk. Kanskje jeg skal invitere henne på noe smårett en dag? Hadde jo vært fint å hatt litt mer kontakt med henne. Som når hun er på ferie så sender hun masse flotte bilder fra stedene hun besøker og maten hun spiser. Det er utrolig spennende og moro å se hvordan det er for hun reiser mye. Thailand, polen og mange andre steder. En gang fikk jeg en bursdagsgave fra thailand. Det var en liten boks med elefant på også stod det thailand. Sikkert håndmalt skriften. Hun er ei utrolig snill og hyggelig dame med utrolig flott stil. Hun kan mote! Så det ville vært veldig spennende å sett hvordan hun bor. Om det er veldig stilig eller mange suverier. Kanskje det er gammeldags. Man vet liksom ikke bare ut fra å se på en person, hvordan dem har dekorert hjemmet. Men jeg tror nok det er veldig ryddig og fint for hun er ei veldig elegant dame.

Det er ikke så mye jeg tjener på å selge, men det er nok til at jeg kan kjøpe meg hårfargen jeg trenger og litt matvarer av og til. Så ikke mye å skryte av den inntekten min. Derfor søker jeg for harde livet. Jeg gidder jo ikke sitte hjemme resten av livet!

Eller så har nå dagen gått til å lage middag og spise ute på uteplassen. Det var jo veldig koselig. Og selvom maten ikke var så romantisk så var det jo forsatt veldig flott å dele middagen ute for en gang skyld. Og uten å svette i hjel er jo veldig fint!

Dette ble jo da maten i dag. Det er pasta med tomatsaus. Alt man trenger er pasta, hakkede tomater, pastasaus, erter og boksskinke. Helt enkelt og greit. Smaker like godt varmt som lunket/kaldt egentlig. Særlig nå i varmen så var det deilig at det ikke var brennvarmt.

Resten av dagen i dag skal gubben bygge videre på mesterverket vi kaller uteplassen. Etter det har jeg spurt om han kan kjøre meg til butikken så jeg får kjøpt et par ting til morgendagens middag. Også er det snart helg og da må jeg ha en sjokolade. Eller MÅ er vel et litt sterkt ord. Sjokolade er jo ikke noe man MÅ ha, men det skiller jo helg fra hverdag da. Noe å glede seg til. Det er jo de små gledene her i livet man nyter best når man blir eldre, sånn er hvertfall jeg.

Hva helgen har planer om vet jeg ikke enda, men jeg håper egentlig på masse regn og en skikkelig avslappende innehelg. Jeg har hvertfall ingen planer om å rikke på meg (ikke ut av modum i allefall). Blir det noe så blir det bare en gåtur eller noe.

Eller så er det jo både the kadashians og bloggerne i kveld. I tillegg til kirurgiske katastrofer om jeg orker å sitte oppe så lenge. Så da er min kveld fullbooket.

Hva med deg?
Hva byr kvelden din på?

2 kommentarer
    1. Hørtes hyggelig ut hun dama der..koselig det da :)) Sånn pastamat er jeg glad i også.. Blir nok til å se på God sommer Norge på tv 2 i kveld :)) Kos deg med kvelden <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg