Fordi han er den beste

Dagens siste blogginnlegg. Dagen er snart over og senga roper. Det har vært varmt, overskyet, slitsomt og vanskelig å gjøre noe. MEN dagen har  også kommet med glede, ståpåvilje og en deilig vind! Jeg klarte å komme meg i butikken. Jeg har fått pottet om tomatplantene som egentlig har plaget meg i ukesvis. Gubben har blitt ferdig med å legge takpapp på uteplassen. Morgendagen tenkte jeg å starte med en skikkelig lang gåtur, en tur i drivhuset og rydde kjøkkenet. Når jeg har gjort alt det så skal jeg hoppe i dusjen og lage middag til gubben. Han sa han skulle fortsette på uteplassen i morgen så kanskje den er ferdig til helgen. Han jobber hvertfall utrolig hardt for å få det ferdig og det blir utrolig flott. Jeg er veldig stolt av han og alt han klarer å få til. En skikkelig god handyman og en helt unik kjæreste. Jeg elsker han så utrolig høyt!

Her er vår lille familie.

Men nå blir det å komme seg opp i senga og få se litt søvn. Kanskje jeg faktisk klarer å gjennomføre alt jeg vil i morgen.

Jeg håper dere flotte lesere har en flott kveld. Sov godt. Natta!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg