Gårsdagen

I går ble det så varmt at vi tenkte å dra å bade, men først måtte vi på byggern og kjøpe litt forskjellig til uteplassen. Nå er det ikke lenge før vi har tak på det! Jeg gleder meg skikkelig til det er ferdig og vi kan begynne å bruke det. Det har jo så vidt blitt brukt til å spise middag og frokost, men når vi får tak på dette så blir det ikke fult så varmt å sitte der.

Vi fikk hvertfall utrolig god hjelp av en av de som jobber på montér (som alltid god service). Vi fikk gode tips til hvordan vi skulle bygge taket og det er jo helt supert. Det gjør det mye enklere for gubben å bare sette i gang når han har en plan. Så tusen takk til flotte ansatte på montér som tar seg god tid til kundene! For å si det sånn så handler vi ikke noe annet sted. De har hatt alt vi trenger så hvorfor handle noe annet sted??

Vi har jo masse byggeprosjekter i fremtiden også så da er det jo fint å vite at man får den hjelper man trenger om man har noen spørsmål. På montér finner vi alt fra plank og maling, til god service og ansatte som har peiling. Blir ikke bedre enn det.

Etter montér ble det en tur i butikken der vi fant både toastloff og skinke til ÷40% pga. dato. Det var også sørlandschips til 3 for 55,-. Så da sparte vi en del penger av å handle der. Man må jo kose seg litt så i gårkveld var det toasttid. Men før kvelden kom så var vi en liten tur bortom badeplassen så vi fikk kjølt oss ned. Gubben begynte på taket når vi kom hjem igjen. Snart begynner ferien hans (del 2). Da håper vi å komme oss oppover til Pappa og muligens en tur til bjørneparken vis det lar seg gjøre. Ja, alt står på om gubben gidder å kjøre innom der etter at vi har vært hos pappa. Jeg håper virkelig det, men så lenge jeg får litt mere tid med pappa nå før sommern er over så skal jeg være glad!

Bildet over ble tatt da vi var å badet.

Dagen i dag vet jeg egentlig ikke hva som skjer enda. Jeg tar ting på sparket nå som det er så varmt, men kjenner jeg gubben rett så skal han vel bygge tak og veggene foran. Jeg tenkte å se om jeg fant noe myggnetting på wish som vi kan ha foran inngangen. Jeg tror at når dette er ferdig så kommer vi så å si til å bo der inne. Bare sånn som det står nå så ser det jo utrolig koselig ut. Men dere må nok smøre dere med tålmodighet for bilde av dette kommer ikke før han er heeelt ferdig! Jeg gleder meg skikkelig til å vise dere det ferdige resultatet!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg