En flott tur

I dag gikk turen til furumo der det er perfekt for alle å gå tur. Det er så mange stier som er lagd for å gå inn i skogen og masse skygge så hunden ikke ble for varm. Vi hadde også med vann til både oss og hunden. Det var noen blindveier så vi måtte gå tilbake, men det gjorde ikke noe siden det er så stille og fredelig i skogen. Vi så en brun sommerfugl med en hvit kant på vingene. Desverre var ikke den glad i mennesker og jeg hadde ikke med kameraet for å ta bilde av den så da ble ikke det noe av denne gangen. Turen ble 4 km lang og vi fant fort ut at blåbær ikke blir noe av oppe der. Alt var svidd og ødelagt. Jeg ble så skuffet og lei meg. Vi skulle egentlig plukke så vi kunne lage syltetøy, men varmen har tatt alt. Jeg er jo egenrlig ikke sjokkert, men det er veldig kjipt da. Men sånn er nå det. Jeg fikk tatt et par bilder da som dere kan se under her.

Nå skal vi bort å avkjøle oss på badeplassen her borte så får vi se hva kvelden bringer.

Hva skal dere i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg