“Lille”søster blir 18 år!?!?

Jeg kan virkelig ikke tro det. Om 2 uker er det 18 år siden lillesøstern min ble født. Den søstern jeg alltid hadde ønsket meg. Og nå er hun snart myndig!? Hvor har alle de årene blitt av? Når vi var små så kranglet vi hele tiden, men når hun var lei seg så trøstet jeg henne og gav henne råd. Livet ville nok vært veldig tomt og tungt uten henne. Selvom det er såpass stor aldersforskjell så kommer vi jo godt over ens (nå). Vi er rake motsetninger, men jeg er så glad for at hun er den hun er. Dagene sammen blir jo så mye mer gøyale og rare når man kan dele de forskjellige sidene ved seg selv. Vi har det alltid flott sammen og har gjort så mye forskjellig. Vi tuller og tøyser sammen, men kan også sitte å snakke om alt mulig. Jeg stoler 110% på henne og hun gjør de dagene vi er sammen så utrolig bra! Hun er ikke bare verdens beste søster, men også en god venn! Jeg er så glad for at mamma og pappa fikk søstern min for hun har snudd oppned på hele livet mitt og det har vært en syk tur! Jeg elsker det! Ingenting er bedre enn å ha en søster! Så det å kunne være med på å feire 18 års dagen hennes vil bli utrolig moro! Hun har bestemt hva vi skal gjøre så da får jeg bare henge meg på og passe på henne, mens vi har det super koselig! Bilder vill jo så klart komme. Eller så er det bare for meg å finne ut hva jeg skal ha på meg, få farget håret mitt og bare glede meg masse.

Det blir moro!!

Får håpe søstern koser seg masse!!

Man blir jo 18 år bare en gang. Allikevel må man jo feire med måte og derfor er storesøster her for å “passe på”. Jeg skal passe på så hun får en flott feiring og koser seg masse. Jeg skal passe på så hun ikke gjør noe hun ikke burde. Og jeg skal passe på at det blir en dag/kveld hun aldri vil glemme!

Hvordan feiret du 18 års dagen?

Min var en fiasko! Orker ikke fortelle om den engang!

#venter_i_spenning

4 kommentarer
    1. Husker at det var helt uvirkelig å skulle kalle seg voksen helt plutselig, var ikke klar for det. Feiret dagen med en rolig familiebursdag, og var fornøyd med det. ^^
      Fint å ha en som passer på. Hvis din egen 18-årsdag ikke var noe særlig, så vet du sikkert hva du skal passe på også.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg