For en herlig overraskelse

Ja, da har jeg bleket håret og det har fått lov til å tørke. Jeg må si at jeg ble faktisk fornøyd med resultatet. Det ble lysere og det var jo meningen, men jeg får virkelig ikke den grønnfargen ut av håret. Det er forsatt grønnskjær i det. Forhåpentligvis blir ikke det et problem når jeg farger det lilla, men før noe som helst så skal håret få lov til å hvile. Det er ikke bra å rote for mye med håret. Også vil jeg at det skal bli litt lengre før jeg farger det. Men akkurat nå er jeg fornøyd med slik det ble.

Om du ønsker å bleke/farge håret så anbefaler jeg dere så klart å gå til frisøren vis dere vil ha et superbra resultat. Jeg har ikke råd/ork til å spare opp til det så da gjør jeg det selv.

Og plutselig fikk jeg en telefon fra søstern. Så koselig å snakke med henne når hun først ringer. Hei! Søss!! Vis du leser dette… ring oftere! Sååå koselig!! Love you!

Nå blir det the kadashians og bloggerne, mens jeg koser meg med nøtter og et glass iste! Åh jeg har gledet meg skikkelig til kvelden i hele dag! Sugar!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg