Blir dette bra?

Dagen i dag har ikke vært på langt nær så hektisk som gårsdagen. I dag tenkte jeg faktisk å ta det helt med ro og bare kosr meg. Jeg har vært ute med hunden, gått en tur og nå vurderer jeg ansiktsmaske eller ansiktskrubb. Så skal jeg legge meg rett ut på sofaen og spise minitomatene mine fra drivhuset fordi jeg kan. Rett og slett bare slappe helt av. Men aller først skal jeg prøve den siste blekningspakken som står i skuffen i håp om at tuppene blir bittelitt lysere før jeg skal farge det. Vis det blir totalt fiasko så gidder jeg ikke bleke noe mer. Da blir det bare å farge det sånn som det er nå. Det er ikke veldig lyst, men det får duge om det ikke vil bli lysere. Jeg gidder jo ikke ødelegge håret mitt helt for å få en knall lilla farge. Nei, da gir jeg heller opp mens leken er god.

Så da er det bare å vente på å skylde det ut og se resultatet da. Dere som har blondt hår er veldig heldige. Dere kan farge håret i alle mulige farger uten at dere trenger å bekymre dere for om fargen blir synlig. Jeg er føst brunette og jeg kan jo ikke klage på håret mitt for det var faktisk utrolig flott. Men jeg har alltid drømt om å kunne farge det i nøyaktig den fargen jeg vil…

Vel, jeg får vel bare nøye meg med delvis farge i håret. Grønnfargen jeg hadde for en stund siden ble jo ikke så ille da.

Men som dere ser så syns det så vidt på bilder… håper lillafargen blir bedre… jeg får vel bare krysse fingrene og håpe at det syns når jeg har fått tak i farge og skal til å farge håret. Men først blekingen. Hver så snill å fungere denne gangen. Forrige gang var det fiasko når jeg brukte samme bleking, men jeg kjøpte flere og da “må” de brukes. Jeg får bare håpe det beste selvom jeg tror det verste. Ønsk meg lykke til! Det trenger jeg virkelig nå!

4 kommentarer
    1. Synes generelt det er bedre å kjøpe en bra farge, enn å bleke livet ut av håret. Så lenge alt er lysere enn det vanligvis er, og det er litt slitt, så vil håret ta til seg farge.
      Har ingen å anbefale, dessverre.
      Lykke til! Håper resultatet blir bra!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg