Håret mitt

Etter å ha prøvd å bleke håret så har jo håret blitt ganske slitt og leit, men nå har jeg holdt meg unna det en stund og håret begynner å komme tilbake til seg selv. Det eneste som mangler nå er å få farget håret lilla. Jeg tenkte mye på å ha det grønt, men førat vill jeg prøve lilla. Jeg har hatt mange forskjellige farger på håret, men er det en farge jeg vil prøve så er det lilla. Nå har jeg jo ganske lyst hår i tuppene og litt mørkere på toppen så da tror jeg at jeg vil prøve å farge det så fort jeg får tak i hårfarge. Jeg tviler på at de har det i nærbutikken. Jeg må nok til “sentrum” eller enda lengre for å få tak i den fargen. For jeg vil ikke ha lillaskjær, men skikkelig lillafarge på håret. Så får vi se hvordan det går. Jeg har faktisk ikke hatt noe lignende farge på håret før aå jeg vet jo ikke om jeg kler det engang. Heldigvis er det bare hår så det vokser ut igjen og i verstefall kan jeg bare farge det igjen.

Men nå begynner jeg virkelig å elske håret mitt igjen. Det er ikke tørt og stygt sånn som det har vært en stund. Det er ikke tynt så flettene ser ut som spagetti. Nei, nå har det faktisk blitt mer fyldig og hodebunnen er ikke like tørr som den var. Det eneste jeg har gjort er å bytte shampoo og balsam. Ellers går egentlig ikke håret mitt igjennom noe annet. Men nå har håret mitt blitt farget og bleket om hverandre så lenge jeg kan huske så det å få en pause er nok ganske godt for håret. Jeg kommer nok til å farge håret mye sjeldnere, men jeg skal forsette å farge det allikevel. Jeg har jo ikke prøvd alle fargene jeg har hatt lyst til å prøve.

Hvilken hårfarge har du og hvilken hadde vært spennende å prøvd ut?

2 kommentarer
    1. Har veldig lyst til å prøve indigo, men ble skremt av å prøve Manic Panic Rockabilly Blue. Det var et mareritt, hvor alt mine blå fingre og mitt blå hår berørte ble blått. Grusomt, men gir ikke opp drømmen helt enda.
      Alternative hårfarger er ganske vanskelige å få tak i i Norge. Så vidt jeg vet er det bare Dragens Hule, og Ragnaråkk som selger det.
      Lønner seg å søke opp hvor butikkene er hvis du ikke bestiller på nett.
      Gleder meg til å høre mer om håret ditt! c:

    2. er ganske mye å velge mellom på sterke, fancy farger i vanlige butikker. koster heller ikke mye. så er ikke så vanskelig å få tak i som det var for bare ett par år siden. 🙂 bilder av resultatet vil komme på bloggen. må bare komme meg i butikken hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg