Hektisk formiddag

Ja, da har jeg faktisk støvsugd, ryddet og vasket stua og fått unna 2 vaskemaskiner i dag. I tillegg har jeg børstet hunden så han ikke røyter ned hele stua med en gang. Sofaen er endelig ryddet og alt står klart for taco senere i dag. Nå tar jeg meg en velfortjent hvil på den nyrydda sofaen sammen med hunden. Da er det bare å vente på at gubben skal komme hjem. Jeg gleder meg skikkelig til han får se hvor fint det har blitt her. Jeg har ikke vært helt i slaget de siste dagene, men nå begynner jeg å komme til meg selv igjen og det er såå utrolig deilig! Jeg er så glad for at jeg kom i mål med alt jeg skulle gjøre i dag og enda litt til. Så tacoen senere i dag skal virkelig smake godt. Nå har jeg stått på siden kl.08.00 og da syns jeg at det er utrolig bra jobba. Jeg er veldig fornøyd med dagen i dag selvom det ikke ble trening. Da får jeg heller dra med gubben på en kveldstur… lurer på om han vil det. Det ville i såfall vært utrolig koselig!

Resten av dagen blir å dra på fyllinga og få kastet noe skrot som ligger på hengern. I tillegg til at gubben fikk ryddet opp en god del ute i går. Det er blitt så mye finere ute nå. Jeg er veldig glad for at han ryddet hagen! For selvom uteplassen er veldig fin så er det jo helheten som virkelig får frem hvor fint det er i hagen. Å ha masse skrot liggende å flyte er ikke akkurat veldig pent da. Så da skal det kastes så vi kan få brukt hengern til å kjøpe noen materialer til uteplassen så vi kommer litt videre på det. Eller så er det ikke stort som skjer annet enn tvtid i kveld. Jeg prøver å få med meg episodene fra the kadashians og bloggerne nå i sommer siden jeg ikke har fått sett så mye nåt de har gått før. Jeg syns faktisk det er veldig spennende å se på the kadashians pga khloe. Hun er så annerledes enn de andre og hun er egentlig ganske lik meg. Da mener jeg personligheten. Jeg ligner henne ikke på utseende. Det er uoppnåelig! Og heller ikke noe jeg strekker meg til. Nei, men det er rett og slett bare spennende å se hva de. Får til og stedene dem drar. Også fashion og interiør er veldig mye inspirasjon i. Bloggerne følger jeg med på fordi jeg syns det er utrolig tøft av bloggere å være på tv og vise frem sin hverdag og dele personlige ting. Eller så har jeg fulgt med på the big bang theory, sofie elises verden, wunderland, norske rednecks og litt forskjellig. Paradise hotell og sånt holder jeg meg LANGT unna. Orker ikke det der. Game of thrones prøvde jeg å se på, men det var heller ikke noe for meg.

Nå kom gubben hjem så da får jeg blogge mer senere.  Men først…

Hva er din favoritt tvserie?

2 kommentarer
    1. Det er godt å få unna en sånn økt med husarbeid, du har vært flink!
      Så 1 episode av Game of Thrones, og nekter å se mer. Er ikke så glad i incest.
      Pleier å se britiske krimserier, f.eks. Poirot og Midsomer Murders.

    2. aw. takk for det. gubben ble veldig glad for at det var rent og fint her og da er jeg fornøyd. en lykkelig gubbe, et rolig og avslappet hus. haha
      moren min ser også på det. og miss marple og derek. veldig spennende men litt kjedelig i lengden. ser på ncis inni mellom om det ikke er noe annet å se på. men for mye blir fort kjedelig.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg