Turborengjøring

Nå på morgenen har jeg prøvd å få gjort mest mulig. Det startet egentlig med at jeg fikk unna litt av klesvasken i går. Så etter å ha luftet hunden så tenkte jeg at jeg liksågodt kunne slenge inn litt klær i maskinen. Så tok jeg tak i kjøkkenet og ryddet ut  og inn av oppvaskmaskinen. Så tenkte jeg at siden vi først har fått oss kaffemaskin så må den jo få en fast plass på benken. Så jeg vasken benken og satt kaffetrakteren på den plassen der vi faktisk har en stikkontakt. Så nå ble jo kjøkkenet mye bedre med en gang. Nå tar jeg en liten fem minutter før jeg tenkte å forsette med stua som viiirkelig trenger å støvsuges og ryddes. Jeg prøver å få gjort mest mulig nå før det blir alt for varmt igjen. Nå er det ganske grei temperatur og da kan man jo heller slite seg litt ekstra ut nå og heller slappe av når man er ferdig. Jeg har ikke fått trent noe enda, men jeg syns virkelig at husarbeidet er myyye viktigere enn at jeg får løftet vekter og gjort øvelser. Nå må jeg utnytte morgenen mens jeg ennå orker og få gjort unna husarbeidet. Kjekt å bruke lysten for husarbeid mens man ennå har den. Etterpå blir det å spise lunsj.

Men sånn ble det der kaffetrakteren står nå. Som dere kanskje skjønner så har vi ikke noen her i huset som drikker kaffe, men faren min og svigers er veldig glad i kaffe. Da er det jo kjekt å kunne ha muligheten til å faktisk tilby kaffe. Nå er det i allefall ikke noe vi mangler her i huset. Jeg syns vi har alt og mere til!

Men nå får jeg hive meg løs på stua så kanskje jeg blir ferdig før gubben kommer hjem fra jobb. Det hadde vært gøy å kunne overraske han med et strøkent hus (i allefall sånn nogen lunde strøkent). Ønsk meg lykke til!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg