blomsterbombe!

da er det snart sengetid, men før det så tenkte jeg at jeg skulle vise dere noen blomsterbilder av vår flotte hage. det er jo virkelig mye fine blomster her nå så hva er vel bedre enn å ta med kameraet ut og bli spist opp av mygg mens man prøver å få tatt noen fine bilder? vel, å ikke bli spist opp av mygg hadde vært en forbedring… men uansett så ble det noen fine bilder og her skal dere få se hvor flott det er i blomsterbed, potter og kasser her hos oss. for den siste tiden så har vi jo skaffet oss en god del blomster for å prøve å få det litt koselig her til tross av det varme været som har ødelagt plenen. det som er igjen av planter og det vi har kjøpt den siste tiden har vi prøvd å sette i skyggen for at det skal holde seg best mulig. det har gått ganske bra. nå blir det å nyte utsikten og holde det like fint fremover som det er nå (kanskje bedre til og med).

her er det mange forskjellige blomster. jeg syns det er så koselig å ha litt forskjellig, både farger og fasonger. det gir liksom mer liv til hagen enn å ha enten bare gress eller de samme, vanlige blomstene. roser er jo det vakreste i verden og de finnes jo i så mange forskjellige farger. den ene vi har i blomsterbedet er jo utrolig flott (avbildet på første bildet over her). den har faktisk 2 forskjellige farger (ikke bare på sammen blomst, men også forskjellig på de diverse blomstene) det er utrolig tøft.

eller så liker jeg egentlig alle type blomster og håper at en dag vil hagen være fylt med masse flotte blomster som bare lyser opp hele hagen. det som hadde vært rømmen hadde vært å lagd en grussti fra gårsplassen og bort til drivhuset og uteplassen. det ville vært magisk. så hadde det kommet masse flotte blomster og solcellelys langs stien. wow! det hadde vært nydelig!

men nå roper både senga og ole Lukkøye på meg. jeg håper dere har hatt en flott dag i dag. også må jeg bare beklage på dårlig oppdatering på hagen og alt sånt. det har bare vært utrolig slitsomt for meg etter ferien. kroppen min har vært tom for energi og helt lost de siste dagene! men nå begynner jeg å komme tilbake til normalen og det føles GODT!

nattinatt!

2 kommentarer
    1. Elsker georginer! Hadde 2 georginer for et par år siden som var røde, og hvite på tuppene.
      Hadde vært fantastisk å få til en sånn hage. Tror du kan klare det!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg