Regn, regn kom til meg

Jeg har kanskje ikke fått noe særlig søvn i natt, men jeg er ganske fornøyd. Det begynte å tordne midt på natta og da trengte hunden våres litt trøst og kos. Ja, jeg satt våken kl. 3 om natta og passet på at hunden hadde det bra. Da fikk jeg også se at det begynte å regne. Jeg ble utrolig glad. Det tok litt tid før jeg klarte å sovne. Når jeg våknet igjen så regner det forsatt. Nå blir bakken og plantene glade!! Det var virkelig på tide med en skikkelig regnværsdag. Faktisk håper jeg at det kommer mange flere regnbyger så bøndene kan få mat til kuene og slippe å slakte dem. Det er så utrolig trist å høre at kuene ikke har nok mat!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg