Dagen i dag

Jeg sitter her og tenker at jeg skal blogge om hva jeg har gjort i dag, men hva har jeg egentlig gjort? Trening er jo et must, men jeg kan ikke si jeg er så stolt av dagens økt. Dette skyldes jo dårlig søvn og da blir jeg utslitt og har vondt når jeg våkner. Dagen begynner rett og slett ikke bra, men man må jo bare gjøre det beste ut av det og gjøre så godt man kan. Så fikk jeg ikke gjort meg selv stolt av dagens treningsøkt. Buhu! Vel, da får jeg slå til enda bedre i morgen da og vise at jeg ikke er en pudding som gir opp når jeg treffer motgang!

Jeg har nå fått ryddet kjøkkenet da. Vi har vært i butikken og handlet masse godt. Jeg har byttet potte på mangoen i drivhuset og sådd appelsinfrø og melonfrø (følelse=spent). Melonfrøene var ikke fra de jeg allerede har i drivhuset, men fra den melonen som er oransj inni. Jeg stod også å stekte pannekaker (gubben lagde røra) og nå kom jeg nettopp inn fra vanningsrunden i drivhuset og resten av hagen. Jeg har jo faktisk gjort en god del i dag, men allikevel syns jeg at jeg kunne gjort mer. Jeg ville også gjort det om jeg hadde orket i denne varmen. Nå syns jeg himmelen kan åpne seg så det virkelig kan regne skikkelig. Disse småbygene hjelper ingen. Hallo! Hvor er regneværet som hele nord venter på?

(Paprikaplante fra drivhuset). Heldigvis går det bra med det i drivhuset, men ikke takket være været for å si det sånn. Nå begynner virkelig hodepinen å komme for fult så jeg gruer meg til de neste dagene om det fortsetter å være så varmt. Kjipt å få hodepine på grunn av det flotte været, men sånn er nå kroppen min bygd sammen.
Varme+lite søvn=hodepine
Jeg liker ikke å klage på denne “flotte” sommeren, men det ødelegger for mye til å være glad for det nå…

Hva syns du om denne varmen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg