dyreparken del 5 savannen

det ble jo også en del bilder fra savannen der vi fant giraff bl.a. her gikk jo flere forskjellige dyr sammen så jeg tenkte at jeg bare skulle vise dere de bildene jeg tok av savannen uten å skrive så mye om det. min favoritt her må være sebraen, men giraffen kommer på en soleklar andreplass. i tillegg er jo strutsen utrolig flott da. de er så morsomme når de gjemmer seg med hodet i bakken. og når man har et så stort og flott område bak oss så ble det jo bilde av meg og gubben også. så da ble det et bilde som gubben har tatt også. jeg ble utrolig fornøyd med bildet av meg, med en flott savanne i fokus. virkelig flott! bare så det er sagt så var det faktisk gubben sitt forslag om å ta bilde foran savannen (han som aldri vil ta bilder/bli tatt bilde av). tommel opp til han for det var utrolig flott! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg