Naturen er vakker

Da har en ny uke begynt og gubben er på jobb igjen etter en ukes ferie. Så nå kan jeg jo endelig trene skikkelig igjen. Vel, det var i allefall det jeg tenkte i går før vi la oss. Så våknet jeg opp med skikkrlig vondt i ryggen og nakken. Som jeg pleier å si til meg selv hver gang jeg våkner: slapp litt av og se om det blir bedre. Blir det ikke bedre får du trene litt roligere. Det er jo bedre å trene litt enn ikke noe! Så nå prøver jeg å slappe av litt. Jeg stod opp for 10-15minutter siden så da får man vel bare ta det litt roligere enn vanlig. Som regel pleier jeg å våkne, gå ut med hunden, spise og trene. Men når man nesten ikke klarer å reise seg fra senga så blir det litt verre. Jeg får vel bare gjøre det beste ut av morgenen og håpe at ryggen blir bedre. I mellomtiden blir det å lage frokost og gå ut å sjekke inni drivhuset.

Bildet over ble tatt da jeg og gubben var på hagesenteret. På vei bort dit så jeg en hengebro som var utrolig stilig og gubben stoppet der på vei tilbake så jeg kunne få tatt noen bilder. Det var så utrolig flott så jeg tenkte dere skulle få se litt flere bilder derifra.

Er det ikke flott?

Å ta bilde fra broer syns jeg er utrolig vakkert! Man får med hele bekkestien eller hva det måtte være under broen. I tillegg er det mange stilige småbroer i Norge. Men å gå på en bro som beveger seg opp og ned, bort og frem når man går på den, i tillegg må skikkelig på do. Vel, det anbefales ikke. Og min frykt for ustabile broer gjorde det ikke noe bedre akkurat. Men vakkert var det da!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg