dyreparken del 3 Kattedyr

når jeg sier pusekatt så tenker man jo som regel på huskatter, men i dette tilfellet er det snakk om “litt” større kattedyr. jeg falt skikkelig for tigeren, men også geopard og løve var å se i dyreparken. tenk å kunne vært inne med dem (etter fôringstid) og kost med dem. de er jo søte! jeg hadde bare lyst til å gå bort og gi tigern en skikkelig stor klem når vi først fikk øye på den. for et flott og majestetisk kattedyr.

først har vi tigeren som lå i skyggen når vi hadde gått igjennom tunnelen og opp trappa. det var jo alt for varmt for dem når vi var der så han tok seg liksågodt en pause i skyggen. det var litt vanskelig å ta bilde igjennom masse ugress, men det ble heller ikke så ille. jeg fikk jo til slutt fokus på tigeren til tross for barn som hele tiden skulle foran meg eller dytte på meg. 2 bilder fikk jeg til slutt tatt og jeg er ganske fornøyd med det.

så kom vi til geopardene som også lå rett ut i skyggen. disse hadde i allefall ikke gått å gjemt seg og var veldig lette å få øye på. de var veldig flotte med nydelige tegninger på pelsen.

helt til slutt ble det et bilde av løvemamma. løvene var veldig vanskelig å få øye på så dette er det eneste bildet jeg fikk av dem. det er ikke så mye som syns, men allikevel syns jeg det ble ganske stilig bilde. løvinnen er i fokus og man ser egentlig ganske godt hvor hele hodet er. jeg er egentlig ganske fornøyd med alle bildene jeg har fått tatt, som jeg legger ut her. dyra er jo ikke 1 meter unna så det er jo egentlig bare utrolig bra hvor gode bilder jeg fikk. klart jeg skulle ønske at jeg hadde fått sett mer og fått tatt enda bedre bilder, men til tross for alle hindringer og sånt så må jeg nok si meg ganske fornøyd!

men hva syns du?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg