Ut på tur, aldri sur

I går stoppet vi på vei bort til dyreparken for å strekke på oss litt.

Så når vi kom til dyreparken ble kameraet flittig brukt, men jeg måtte jo knipe bilde av den sorte dame med mobilen min.

Også ble det en selfie med gubben på toppen av tårnet til tobias i kardemommeby.

Vi avsluttet dagen på camping med litt fisking. Jeg fikk nesten en makrell på 30 cm, men desverre stakk den av. Så da ble det ikke noe fisk på oss den kvelden.

I dag skal vi tilbake til dyrehagen for flere spennende opplevelser.

Hva vi har gjort i dyreparken får dere vite når vi har kommet hjem. Jeg har nemlig en god del bilder å vise.

Til nå har turen vært helt topp! Kanskje litt lite søvn, men det gjør ikke noe så lenge kroppen min klarer seg igjennom disse dagene så skal jeg være fornøyd. Vi gikk jo til sammen 6t og 30 min i går så jeg trengte litt hvile. Men jeg er så spent på dage i dag! Mer om dette senere…

8 kommentarer

Siste innlegg