Dyreparken, her kommer vi!

Da var vi oppe av senga og alt er pakket og klart. Jeg tok meg en dusj i går kveld og fant frem dagsens antrekk. Eneste som gjenstår nå er vel å få alt inn i bilen og dra. Dette kommer til å bli utrolig moro. En skikkelig tur, bare meg og gubben. Vi har alltid pleid å dra med andre, enten det er familie eller venner. Så det å dra helt alene skal egentlig bli ganske deilig. Jeg håper dette blir en avslappende og rolig tur der vi ikke trenger å stresse med noe som helst. Dyrehagen stenger kl. 19.00 og da er det jo god tid til å ta en tur og se litt rundt på andre ting etter det. Forhåpentligvis kommer vi oss igjennom hele dyreparken og får sett alt som er å se. Jeg har ikke vært der på mange år så det blir spennende å se alt det nye som har kommet. Jeg husker ikke stort fra da jeg var i dyreparken siden jeg var såpass ung, men nå får vi i allefall delt dette sammen og lagd nye minner. Gubben som aldri har vært der og jeg som ikke kan huske sist jeg var der. Gøy og koselig blir det hvertfall!! Så får vi se hva dagene bringer. Siden vi ikke har tilgang på noe særlig strøm så blir jeg ikke å blogge, men jeg kommer tilbake med masse bilder så fort jeg er hjemme igjen.

Ønsker alle en flott ferie og en strålende sommer. Nå skal vi dra.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg