Ønsket meg en ferie…

Jeg har hatt lyst til å dra på en liten tur med gubben i sommer, men jeg hadde vel egentlig mistet troen på at det ville komme en tur i nærmeste fremtid. Her om dagen sa gubben at han hadde litt ekstra nå i ferien sin og vi ble til slutt enige om å dra på en liten tur. Det var litt frem og tilbake om hvor vi skulle dra, men vi fant til slutt ut at det er et sted som begge virkelig vil dra til og det er egentlig en ganske grei pris også. Det ble dyreparken. Mamma skal være hundevakt siden jeg ikke tåler tanken på at den vesle prinsen skal stå på et fremmed sted helt uten kjente i nærheten. Også vet jeg at hos mamma så er han trygg og har det fint. Han får en liten ferie han også. Så da blir vi faktisk borte i noen dager. Altså når man først er på tur så kan man jo ikke dra hjem med en gang. Det blir å se oss litt rundt i kristiansand etter at vi har vært i dyreparken. Det kommer til å kjennes på kroppen, men gud så gøy det kommer til å bli. Så i kveld blir det pakking som står på planen (for meg). Gubben har vært på montér og kjøpt planker så han suser rundt og ordner uteplassen!! Det blir så utrolig flott!! Jeg har en skikkelig handyman. I dag satt vi faktisk å spiste grillmat der nede. En liten smakebit på hvordan det kommer til å bli å bruke denne plassen. Det blir så klart helt annerledes enn hva vi fikk oppleve i dag, men det var utrolig koselig.

En hel vegg som er oppe allerede på dette bildet, men han har faktisk begynt på vegg nr. 3. Så da gjennstår det bare for meg å pakke videre. Jeg måtte bare ha en liten tenkepause. For hva har man egentlig med seg på sånne turer? Hva er viktig og hva er litt mindre viktig? Når man ikke reiser så ofte så er det jo ikke alltid like lett å vite hva man skal pakke, men det blir nok med det som må være med… håper jeg! Jeg orker hvertfall ikke stresse med noe for da blir alt bare kaos. Frem til nå har jeg fått pakket klær, kamera, pledd og puter, brød og sjokoladepålegg, kniv, askjetter og glass… tannbørste og sånt må vi jo pakke ned rett før vi drar, men jeg tror jeg har fått med meg det meste.

Har du noen tips på hva jeg bør ha med så skriv det i kommentarfeltet.

4 kommentarer
    1. Skal dere bo i hytte,telt eller på hotell ? Litt forskjell på hva man må pakke med ved ulik måte å bo på

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg