Overnattingsbesøk

Da har man faktisk avtalt overnattingsbesøk fra i dag til i morgen da. Lillesøstra mi kommer i kveld, det blir utrolig koselig. Hunden våres er veldig glad i henne så når jeg sier navnet hennes så spinner han til døra. Det er et par ting jeg må gjøre før jeg kan få besøk så det er jo egentlig bare å begynne. Jeg har i det minste fått tatt opp middag til i morgen, da skal vi grille. Jeg måtte også i butikken for å kjøpe salat, tomat og lomper. Og så typisk som det er så hadde de ikke de lompene som søstern tåler. Jepp, hun har gluten OG laktose allergi. I tillegg får hun blemmer når huden kommer nær gress og sollys. Stakkars jente! Men vi skal nok få det fint uansett. Det er jo mye man kan gjøre allikevel. Åhh… jeg glemte å nevne at hun er allergisk mot Oliver også. Det er sååå trist! Jeg kjente hvordan det var da jeg plutselig reagerte på rotweileren til bruttern og svigerinna mi. Han er jo SÅ god! Umulig å IKKE klappe han og da endte jeg opp med blemmer på håndleddene og litt oppover armene. Veldig rart! Jeg har aldri reagert på han før, men tydeligvia kan sånt bare plutselig komme. Søstra mi var jo helt frisk som barn. Hun hadde verken det ene eller det andre. Nå så virker det som om det bare blir mer og mer. Det er utrolig synd for hun vill jo så mye med livet og hun er råflink med skoleting og det hun brenner for. Vi får håpe hellet hennes snur.

Uansett så blir det veldig fint å ha henne her. Men nå får jeg prøve å rydde og støvsuge før jeg må hoppe en liten tur i dusjen. Å jobbe i varmen er jo ikke lett uten å bli forvandlet til en våt flekk.

Jeg har egentlig ikke lagt noe særlig planer utenom hva vi skal ha til middag. Det må jeg nesten for det er kjekt å vite at man har alt man trenger. I morgen er det jo søndag og da er det jo ikke noen butikker som er åpne rundt her. Da må man kjøre 30 minutter med bil og det blir for dumt når man kan planlegge dagen i forveien.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg