Stelt i drivhuset

Jeg har drevet litt i drivhuset i dag og når jeg skal bøye meg så kjenner jeg at korsryggen min ikke har det så bra. I dag må jeg nok bare ta det rolig. Jeg må jo være bra i korsryggen igjen til mandag for da skal jeg forsette med treningen. I dag derimot måtte jeg kutte ut treningen. Kanskje en tur i kveld, men ikke noe tunge løft eller lignende kjenner jeg. Vel, jeg fikk i allefall orden i drivhuset så dagen har jo blitt brukt til noe fornuftig. Planter som måtte flyttes på, strammes opp, samles og rives opp. Salaten var nemlig ikke noe særlig å bruke lengre. Kanskje lage kompost ut av det, men ellers så gikk det ikke ann å brukes. Så da blir det ikke noe mer salat før neste år, men vi har fått mye salat ut av det. Med tanke på den grusomme varmen som nesten har svidd alt så har virkelig salaten levert bra! Det blir definnetivt salat neste år, men på et litt mer skyggefult sted.

Dette bildet tok jeg etter å ha vannet rosene på kvelden. Jeg syns det er så nydelig med vannperler på roser.

8 kommentarer

Siste innlegg