gårsdagens tur til blåfarveverket

gårsdagens tur til blåfarveverket var utrolig koselig. vi fikk ikke sett alt som er der siden det stenger litt tidlig og venninna mi er alt annet enn en morgenfugl. men det vi gjorde var å sitte å ta en matbit, se på fossen, ta bilder så klart og besøke butikken som selger diverse ting (inkl. konfekt og drops). men i stedefor å fortelle dere masse så kan jeg jo bare visere dere. vi hadde en utrolig flott dag med solskinn og mye latter. her er bildene jeg tok (noen av bildene). det blir litt mye å legge ut alle så jeg valgte noen som jeg syns var fineste… og et par bilder av meg (ikke like fine, men samme det).

etter å ha vært her så dro vi hjem til meg, fikk skiftet til shorts og dro nedover til venninna mi. på veien ned kjøpte vi slush siden det var så utrolig varmt. planen videre var egentlig å ta en tur å bade, men i stedefor tok vi en liten vannkrig hjemme hos henne sammen med typen hennes. det var utrolig gøy og det hjalp veldig i den varmen.

etter vannkrigen så ble det pizza og film (guardians of the Galaxy). etter det var klokka så mye at vi gikk å la oss. jeg fikk ikke sovet så veldig mye fordi det var så varmt i stua og jeg sov på sofaen, men jeg sov vel til sammen 4t i løpet av natta. det er ikke så mye akkurat så i dag måtte jeg tidlig hjem. jeg er egentlig helt tom for energi og vi bare sove, men igjen er det alt for varmt så jeg blir vel pent nødt til å vente til i kveld. men i dag var gubbens første dag på jobb etter å ha vært sykemeldt nesten 2 måneder (husker ikke nøyaktig hvor lenge). han sa det hadde gått bra, men når jeg kom hjem i dag så lå han rett ut på sofaen og sov så jeg vet ikke helt jeg. han sover ennå… det er vel ikke lett å begynne på jobb igjen etter å ha måtte sittet stille så lenge som han har gjort nå. det blir vel bedre etter hvert tenker jeg (håper jeg).

i morgen skal jeg begynne å trene igjen siden jeg ikke var hjemme i dag. da blir det skikkelig hard treningsrunde mens gubben er på jobb så får vi se hvor lenge det blir. jeg må få denne kroppen skikkelig i gang. når vi gikk opp den bratte bakken på blåfarveverket så kjente jeg at jeg var i grei form (bedre enn venninna mi som nesten kolapset), men jeg har lyst til å bli i ennå bedre form så jeg kan gå løs på en skikkelig utfordring. en utfordring som f.eks preikestolen eller noe slikt. min drøm er å gå på toppen av fjellet og ta utkikksbilder. det er også et mål jeg har som jeg håper at jeg klarer å nå enten i år eller neste år. jeg har virkelig lyst til å bli bedre helsemessig. jeg vil ikke at det skal skje meg noe fordi jeg ikke har giddet å trene. Nei, jeg vil være herre over min egen kropp og derfor må jeg fortsette å trene der jeg slapp. jeg har holdt meg under 100kg, men jeg ønsker å veien 80-85kg til slutt og det skal jeg klare. når det skjer vet jeg ikke, men jeg skal klare det! alt dreier seg om å holde fokus, ha troen på seg selv og jobbe hardt for å nå sine mål og jeg kjenner at jeg er klar for de prøvelsene som jeg nå kommer til å måtte møte. jeg har trent en god stund og selv om jeg ikke har drevet med trening så har jeg vært aktiv når gubben har vært sykemeldt, men nå er det for alvor! nå skal jeg gi alt!

6 kommentarer
    1. Det første bilde av deg var kjempefint!
      Trening er moro, så lenge det skjer fordi man har lyst. Elsker å gå turer og å drive med styrketrening, men hater å jogge.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg