Venter på deg

Frem til nå har dagen min gått sånn:
Jeg våknet kl. 06.00 og fant gubben sovende på sofaen etter å ha kommet hjem seint i natt. Så da gikk jeg å la meg igjen.
Jeg våknet sånn rundt kl. 11.00 og begynte å vanne inni drivhuset siden jeg glemte det i går.
Så ryddet jeg litt i gangen.
Etter det gikk jeg å dusjet og nå sitter jeg i sofaen.

Men i går fikk jeg en skikkelig koselig melding fra ei venninne. Hun sa vi skulle til blåfarveverket i dag. Det blir sikkert utrolig koselig. Vi har det alltid supergøy sammen så jeg gleder meg masse. Jeg vet ikke helt når det blir ennå for hun er kjent for å sove lenge. Men jeg sitter nå her og venter. Kanskje jeg pusler litt med noe mens jeg venter. Jeg fikk veldig lyst til å tegne!!

Ja, jeg tror jeg skal gå å tegne nå…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg