blomsterbed i et dekk

Jeg er jo utrolig glad i blomster og farger så jeg tok noen bilder av de nye blomstene som jeg plantet i et bildekk utenfor drivhuset. Og med kameraet så blir det jo så fine bilder så da må man jo knipse noen bilder når man har fått nye blomster. Så her får dere se de nye blomstene på nært hold. 

Hver dagen, hver stund jeg er ute og ser på blomstene og alt det flotte i hagen/naturen så er det ingenting som kan gjøre meg mer glad. Jeg føler meg så fri ute i naturen/hagen. Det er som en helt annen verden når jeg er ute blant blomster og alt det flotte. Derfor syns jeg det er så fint å få dele det med dere flotte lesere. Enten det er hagebilder eller bilder jeg har tatt på tur. Ikke alle er så heldig som jeg føler at jeg er. Jeg kan gå rett utenfor døra og der har jeg så mye fint å se på. Og rundt i nærområdet har vi både strand der vi kan se rett på vikersundbakken, skog med mange turstier og flott natur å kjøre i. Det er jo rett og slett nydelig. Så når jeg er ute så tar jeg jo alltid bilder. Av og til havner bilder på veggen eller i minnebøker, men ofte finner dere bildene jeg har tatt på instagram (cleo_kaoh). I mine øyne finnes det ikke noe finere å ta bilde av enn naturen. 

Hva liker du å ta bilde av?

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg