roser i bilder

 

Jeg var ute i hagen i stad og tok bilder av de nye rosene vi var å kjøpte. De er jo så flotte så jeg måtte jo ta norn bilder så jeg har å se på i vinter mens blomstene ligger under masse snø. Og siden de bildene ble så fine så ville jeg vise dere noen av bildene. Roser er så flotte og veldig enkle. De vokser nesten uansett hvor de står, men det er jo så klart nor som er bedre for dem enn andre ting. Men her har de i allefall fått et flott hjem og de rosene vi alt har ser ut til å gå bra med så da får vi håpe at disse også får det fint. Her er de fineste bildene av rosene. 

Er dem ikke flotte? Jeg elsker fargen, lagene som bladene danner og alt ved roser. Nå liker jeg alle mulige blomster, men roser er virkelig unike. 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg