Mye nytt i hagen

Gubben og jeg snakket om å skaffe litt hagejord og en drueplante. Det var gårsdagens tema. I dag dro vi tidlig for å rekke alt vi skal gjøre i dag. Her kommer det til å gå i ett. Jeg vil prøve å få gjort mest mulig. Frem til nå har vi vært på hagesenteret og kjøpt LITT mer enn det vi skulle, men sånn er det jo når man liker planter og dette hagesenteret hadde større utvalg. For denne gangen var vi på et hagesenter som vi ikke har vært på før, men det blir nok ikke den siste turen. Der hadde dem så utrolig mye fint at det var vanskelig å ikke kjøpe alt mulig. Det var mye tilbud så vi kjøpte jo noen blomster i tillegg. Også hadde dem masse fine figurer så da ble det med 3 små figurer der også.

Bilder av alt vi har kjøpt kommer her.

Her har jeg plantet 3 nydelige blomster i et dekk og satt en liten skillpadde i midten.

Drueplanta har kommet i jord og fått en frosk til pynt.

Denne søte hunden er jeg ikke helt sikker på hvor jeg skal sette ennå, men akkurat nå står den i drivhuset.

Og til slutt, 2 nydelige roseplanter. Vi har jo 2 fra før av, men ikke disse fargene så da blir det forhåpentligvis masse flotte farger til neste år.

Nå skal vi få ned dammen og litt småting før vi får besøk.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg