Hagen med alle planene

I dag ble det vist en tur til foreldrene til gubben. Der hentet vi en fiskedam som vi skal ha til pynt i hagen med fontene. Jeg gleder meg masse til å se hvordan det blir når vi har fått gravd det ned, fylt med vann og planter, fått satt på en pumpe og alt er ferdig. Når det er ferdig så vil det komme bilder. Dette er noe jeg virkelig vil vise dere lesere så kanskje dere får noen ideer til hagen deres. Det er jo for så vidt derfor jeg blogger om alt dette. Jeg liker å ta bilder, vise hva jeg har gjort og inspirere andre til å ville gjøre noe i hagen. Naturen er jo vakker og hagen er en del av naturen. Så om du vil ha tips så du får en litt annerledes hage enn naboen så er det bare å følge med. Jeg har så mange ideer til hagen så her er noe for alle. Etterhvert vil det også komme litt annen type insipirasjon. Jeg har planer for ting å henge på gjerdet, ting på verandaen og mye mer. Før dette kan gjøres så må jo gjerdet og hagen bygges. Dette er jo ikke så lett når man har et stramt budsjett, men det kommer opp med tiden. Vi må bare ta litt hvert år så kommer vi i mål til slutt. Og dere som ønsker å være med på reisen vil få se mye forskjellig. Jeg er jo veldig glad i farger og hater en kjedelig, grønn plen som ikke gjør noe av seg så her blir det skikkelig fargefest til slutt.

Når vi er inne på farger så har jeg høstet den aller første tomaten i år. Den smakte syyykt godt og jeg anbefaler dere som ønsker en stor tomatplante (som gir myyye tomater) å kjøpe denne tyen. Den er nydelig på smak. Den er søt og mild. Perfekt i salat eller bare snacks foran tv.

Eller så har jeg og gubben fått gjort om på hagen litt igjen. Mer om dette i neste innlegg… følg med!

#hagen #naturen #tomat #åretsførste #første #planter #dam #fontene

4 kommentarer
    1. Tror det blir bra i den hagen deres :)) Hadde ofte tomatplanter da vi bodde i huset (bor i leilighet nå) men prøvde aldri gule..så veldig frisk og god ut..:)) Kos deg med sommer og hagearbeid <3

    2. åja 🙂 veldig moro med tomater. disse er min favoritt i allefall. de var så gode på smak, men krever litt plass. 🙂 takk, kos deg masse i sommer du også 🙂

    3. aw 🙂 det er fint å høre. jeg syns det er utrolig moro. det er jo så mange fine blomster og mye spennende frukt/bær/grønnsaksplanter. så det er mye nytt som plutselig kommer opp som jeg vil prøve. ting jeg ikke har tenkt på i det hele tatt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg