Norsk natur

I dag har jeg og gubben prøvd å finne en ny badeplass, men det var ikke akkurat så lett når man ikke kjenner noen andre rundt her og ikke kan kjøre land og strand. Men det ble jo en flott kjøretur og jeg måtte jo ta noen bilder da. Naturen er så flott. Når man kjører rundt i så flott natur så kan man jo ikke bare sitte der og la alt passere. Nei, jeg likerå nyte hver meter jeg kjører, særlig med slik utsikt. Så nå skal dere få se det jeg har sett i dag. Her kommer det et lite bildedryss.

Og når man er på tur så må man jo ha litt godt å kose seg litt. Og hva er vel bedre i varmen enn iskrem? INGENTING! Så det at gubben kjøpte iskrem var utrolig gøy!

Nå skal jeg se videre på bloggerne. Nei, jeg har ikke fått med meg alle episodene.

Håper dere likte bildene…

#bloggerne #naturen #norsknatur #norge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg