Natta folkens

Da har man fått vannet plantene for kvelden og skal snart gå å legge meg. Men jeg må få si at disse myggene begynner å gå meg på nervene. Der stod jeg å vannet plantene og så plutselig kommer det 20 mygg og angriper meg. JEG ER IKKE DERES PERSONLIGE MATFAT! Så nå var det godt å bare bli ferdig og komme seg inn igjen. Det ble ikke noe koselig å være ute når man blir myggspist, men man får vel bare ta det med en klype salt… ja, ikke sant! Og jeg er en eventyrprinsesse. Nei, det ville vært så mye bedre om det ikke fantes mygg eller om de i det minste lot være å bruke meg som matfat. Man kan jo drømme. Og myggspray hjelper jo ikke. Neida, de kommer til meg uansett de!

Nei, nå blir det godt å komme seg i seng…

4 kommentarer
    1. Synes det verste med mygg er at de suger blod. Fluer er greit, de bare bråker, men mygg er frekke små parasitter.
      Ble angrepet av knott i gårkveld, så kanskje det var et planlagt angrep. Planlagt og vedtatt på Blodsugernes Landsmøte at denne dagen skulle de angripe samtlige uskyldige og grønnhårede pattedyr!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg