sjekk ut video av drivhuset

i dag er det så utrolig varmt at det ikke er så mye jeg orker å gjøre. jeg har egentlig bare sittet i drivhuset og sett litt på plantene mine. jeg har tatt en video av hvordan det ser ut og det kan du finne på
instagram: cleo_kaoh
der legger jeg også ut ting som ikke alltid kommer på bloggen så om du vil få med deg det som skjer der så er det bare å følge meg på instagram. det samme skjer på
snapchat: patcat92
her på bloggen bruker jeg mest bilder fra kameraet. det er ikke alltid jeg bruker pcen og da tar jeg bildene fra mobilen min, men om du vil se andre bilder og videoer så anbefaler jeg å følge meg på instagram og/eller snapchat. det skjer jo utrolig mye her og det er ikke alltid jeg setter meg ned med pcen for å skrive. noen ganger blir det et innlegg med mobilen, men jeg ser i arkivet at det har blitt mindre og mindre. mobilen blir brukt på snap og insta så vis du ikke vil gå glipp av noe så følg meg der.
eller så har jeg egentlig bare prøvd å tenke litt hvordan jeg vil ha det inne i drivhuset i forhold til plantene. hvor skal de stå og hva blir mest ryddig og fint? jeg tenker også på plassen, hvor mye plass jeg vil bruke og hvor jeg vil ha stolen som jeg skal sitte på. jeg vil jo at dette skal være et sted der jeg kan sitte å slappe av og bare nyte synet av alle grønnsakene og hvordan det gror og vokser. etter at tomatplantene ble pottet om og satt i drivhuset så har de blitt utrolig mye bedre. dette er etter bare 2-3 dager så det er ganske så fantastisk! jeg ser også at de små spirene som skal bli melon og paprika planter har begynt å vokse. de får mye mye bedre plass enn det de hadde så dette er utrolig stort. alt dette kan du få med deg om du klikker deg inn på instagram. videoen ligger der og det vil komme flere oppdateringsvideoer etter hvert som plantene vokser og man kan se forskjellen.
 
det er utrolig spennende og veldig gøy å se at det man bruker mye energi og tid på faktisk har blitt til noe. nå er det bare å vente og se om alle tomatplantene har blitt reddet eller hva som skjer. men jeg ser faktisk et lite hint av tomater på den største av de jeg har reddet fra solsteika. i går vannet jeg dem utrolig godt så jeg håper det holder frem til i kveld. da blir det en ny dose med vann så de får kjølt seg litt ned.
 
#instagram #snapchat #følg #drivhus #video #varme #reddeplanter #tomatplanter
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg