Blomster i fokus

da har kvelden kommet og jeg har kommet meg inn igjen etter å ha gått litt rundt for å ta bilder av de nye blomstene. det er virkelig ikke lett når det blåser. jeg mister tålmodigheten ganske raskt når jeg skal ta bilder og det blåser. jeg har mest lyst til å dunke hodet i veggen/et tre el. hvorfor må det blåse når jeg vil ta bilder? hva er egentlig vitsen med det? jeg tror den vinden syns det var utrolig morsomt å få meg irritert. ikke uten grunn at jeg ble kalt for lille my når jeg var liten (ja, til og med nå blir jeg kalt det). ja, hvem vil ikke være den sureste ungen i mumidalen? vel, vinden roet seg i alle fall av og til. og det betyr jo at jeg fikk tatt noen bilder. denne gangen tok jeg med kameraet og det er jo så følsomt at halvparten kunne vært nok, men jeg klarte å lure både kameraet og vinden. til slutt fikk jeg bra bilder av blomstene. for det var jo et par blomster som ikke ble med i innlegget der jeg skrev hva som var nytt. også syns jeg det er veldig gøy å ha bilder av blomstene våres. vis jeg klarer å få sykt bra bilder så kan jeg jo kanskje til og med ramme inn noen. men denne gangen ble det ikke sååå bra bilder. jeg rammer kun inn bilder som sier WOW! i allefall når det kommer til natur og dyrebilder (utenom dyrene vi har og har hatt). *dagdrømmer* men tilbake til det jeg skulle vise dere, nemlig bilder av blomstene i hagen/ute.

det er ikke det at disse bildene ikke er fine, for det er dem. men når jeg skal ramme inn blomsterbilder så vil jeg ha noen bilder som har skikkelig bra fokus på blomsten med masse flotte detaljer og ikke noe i bakgrunn som gir noe som helst oppmerksomhet. slike bilder er utrolig vanskelige å ta! jeg har rammet inn 2 blomsterbilder og det er syriner som er utrolig nydelige og epletreblomster som jeg var utrolig heldig med og fikk bra fokus på. eller så har jeg rammet inn familiebilder, hundebilder og noen bilder fra turer (naturbilder). for selv om jeg er utrolig fornøyd med bildene jeg bruker på bloggen så kan jeg ikke akkurat ramme inn alle bildene. huff, da ville jeg ikke hatt noe plass på veggen til slutt for jeg tar mange bilder. derfor har jeg også lagt lista utrolig høy for at naturbildene skal komme på veggen/i ramme.

rammer du inn naturbilder?

#natur #bilder #blomster #hagen #blomstebilde #fotografi

8 kommentarer
    1. Hei! 😀 Så gøy at du har begynt å blogge!
      Husker du la ut noen inspirerende videoer av at du sang på instagram før, og du var så flink! Hadde vært veldig gøy om du gjorde det på bloggen også. klem <3

    2. Det er planer om å henge opp bildene jeg har tatt på veggen, men foreløpig er bare 2 bilder skrevet ut.
      Har minst 17000 bilder å velge i mellom, så utvelgelsen tar tid.
      Sikkert lurt å ha noen kriterier for hva du skal henge opp. Likevel synes jeg det øverste bildet du har tatt er verdig en ramme. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg