Full fart-fredag

I går kom altså Pappa, men før han kom så fikk vi besøk av broren min og dama. Det var utrolig hyggelig at alle barna til Pappa var samla. Vi stod ute å snakket og hadde det veldig hyggelig, men tiden gikk jo så fort så de måtte dra og vi måtte komme oss i butikken. Vi fikk kjøpt inn middag til begge dagene og fikk lagd taco i går. Det smakte utrolig godt og det var kjempe hyggelig sammen med Pappa.

Men helgen har jo såvidt begynt og Pappa skal være her til søndag. I dag står det grilling på menyen. Eller så er det egentlig ikke noe planer for dagen. Uansett blir det nok utrolig fint. Søstern måtte hjem i går, men hun kommer forhåpentligvis opp igjen i dag. Når det blir er litt uvist, men jeg håper hun orker!

Som dere ser på bildene over så er det ganske ryddig. Det er fordi jeg brukte hele dagen i går på å rydde og vaske huset. Jeg vaska ned hele badet, stua og kjøkkenet. Vi skulle gå til butikken og tilbake og når jeg kom hjem da så var jeg helt ødelagt i ryggen. Jeg skjønte ikke hvorfor, men så kom jeg på hva jeg hadde brukt dagen på. Ikke rart kroppen min var utslitt, men da har jeg i allefall brukt kroppen!

Det var utrolig godt å få vasket og ryddet huset da. Alt blir mye koseligere når det er ryddig og rent rundt. Så får vi håpe at jeg klarer å holde det sånn fremover. Det blir bedre stemning i huset her også. Det er jo god nok grunn til å holde det rent!

Men nå i helgen skal jeg gjøre minst mulig. Bare nyte dagene sammen med gubben, Pappa, søstern og bruttern. Han skulle nemlig komme oppover en tur på søndagen også. Så det blir veldig hyggelig. Det er ikke ofte jeg ser bruttern så det var veldig fint å høre at han og dama kommer oppover på søndag før Pappa drar.

Eller så går nå dagene som før. Hagen kommer seg etter varmen og alt er på stell. Gubben begynner å bli bedre etter å ha hatt operasjonen, men er i allefall sykemeldt ut denne måneden. Planene mine fremover er Lizzis pizza med mamma og søstern (for å feire mamma sin bursdag). Så var det snakk om en tur på fjellet og en Sverigetur. Etter det så får vi se hva mer som skjer. Forhåpentligvis kommer det noen tomater i hagen snart i allefall.

Har dere noen planer fremover?

#pappa #familie #besøk #stemning #taco #fredag

4 kommentarer

Siste innlegg